19-6-2022 van Geilo naar Oslo 220 km

19 juni 2022 - Oslo, Noorwegen

Onze laatste reisdag in Noorwegen ……. 220 km naar Oslo. We besluiten de snelste route te nemen, zodat we vanmiddag in Oslo nog iets kunnen bezoeken. Het wordt de zonnigste dag van de afgelopen weken en hoe dichter we bij Oslo komen, hoe drukker het wordt. We zien eindelijk dat het water in Noorwegen ook voor de watersport gebruikt wordt en rijden langs havens met veel zeilboten, bootjes op het water en ook hier weer cruise schepen. Tegen 13.00 zijn we bij ons hotel, kunnen nog niet inchecken en zetten de auto in de parkeergarage er vlakbij. Daarna brengen we onze koffers al wel naar het hotel en vertrekken richting het Nobel Vredescentrum om de expositie over het ontstaan van de Nobelprijs te gaan zien. Heel indrukwekkend en mooi gemaakt. Daarna wandelen we naar de burcht en willen de Dom nog bezoeken, maar die is helaas dicht. Tegen 16.30 zijn we er moe van en gaan naar ons hotel, drinken er wat en sluiten onze vakantie in Noorwegen af met een lekkere maaltijd bij de Thai. Morgen moeten we tegen 12.30 bij de boot zijn en vertrekken we om 14.00 richting Kiel.

BE8CAEEF-2C89-4E3D-B955-A902AAA56571B3DCEFEE-C1EE-4DB4-A88E-D8A62CB76767

1. Annemarie en Frans:
    19 juni 2022
    Goede reis terug en snel tot ziens
  2. Ruud en Toontje:
    19 juni 2022
    Het zit er op, jullie reis door Scandinavië. Mooie terugreis op zowel de boot als de weg.
    Veilige thuiskomst en we spreken elkaar gauw. Enne….,hier is het de komende dagen beter weer dan je gehad hebt.
  3. Yvonne van Haren:
    20 juni 2022
    Goede terugreis!
  4. Fred de Bruijn:
    21 juni 2022
    lekker he die buitenlandse maaltijden!!