2-7-2019 de laatste loodjes

2 juli 2019 - Den Bosch, Nederland

Woensdag vrij, donderdag nog 1 dag werken, van vrijdag tot en met zondag een familieweekend vieren en dan maandag de koffers pakken en laatste voorbereidingen treffen.

Geen echt optimale start van deze reis, maar we hebben niet minder zin om te vertrekken. Eenmaal thuis weg gaat het vakantie gevoel wel komen.

Met veel plezier gaan we  jullie weer mee nemen op onze reis naar Yellow Stone Park in The Rocky Mountains.

1. Annemarie en Frans:
    2 juli 2019
    Ik ben benieuwd. Staat ook nog op ons verlanglijstje. Succes met de laatste loodjes. In t vliegtuig kun je uitrusten.
  2. Hans:
    2 juli 2019
    Leuk om jullie vakantie ervaringen weer te gaan volgen.
    Heel veel plezier.
  3. Marianne Verhulst:
    2 juli 2019
    Het wordt vast weer een prachtige reis, leuk dat jullie ons op deze manier weer meenemen! Een mooi familieweekend en met het inpakken komt het vast wel goed 😊. Groetjes en veel plezier!
  4. Carina:
    2 juli 2019
    Een fijne reis voor jullie. Tijdens de volgende wandeling van de MEE club kunnen we misschien weer eens bij kletsen.
  5. Rinie:
    2 juli 2019
    Een fijn familie weekend en een goede en mooie reis gewenst.
    Geniet ervan.
  6. Ruud en Toontje:
    2 juli 2019
    Groet de familie van mij, gezellige dagen en dan op naar de VS.
    Het belooft een prachtige reis te worden, waar jullie ons weer van laten genieten.
    Goede heenvlucht en mooie welen gewenst
    Liefs van ons
  7. Gerda:
    Een fijne tijd Yvonne en Joost!! Ik ga jullie weer "volgen op de voet" 😉
  8. Marion:
    3 juli 2019
    Goede reis en veel plezier. Marco
  9. Caroline:
    3 juli 2019
    Erg leuk om jullie weer te kunnen volgen.
    Veel plezier en goeie reis samen!
  10. Marja Frencken:
    4 juli 2019
    Wat en mooi vooruitzicht! geniet van het familieweekend en de laatste voorbereidingen!
    goede reis volgende week!
  11. Jolijn kemperman:
    5 juli 2019
    dat wordt weer genieten.. :-)
  12. Marja Broeders:
    5 juli 2019
    Fijn dat ik weer mag meegenieten !!!
    Leuk familieweekend en op naar een mooie reis !!!!
  13. Aag:
    6 juli 2019
    Had even wat anders aan mijn hoofd.......maar wens jullie vanzelfsprekend een hele fijne reis!
  14. Miranda:
    8 juli 2019
    Fijne vakantie!!
  15. R.Demense:
    8 juli 2019
    Hoi Yvonne en Joost,
    Wij deden in 2013 een rondje Denver! Een onvergetelijke reis! Ik ga jullie volgen en misschien nog wel van leuke tips voorzien! 😊 heel veel plezier! Geniet er van! Gr rieky