9-7-2019 vertrek en reis naar USA

10 juli 2019 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen voor 8.00 uur vertrokken we met de shuttle bus vanuit het hotel naar Schiphol. Het inchecken ging redelijk langzaam, waarna we tegen 9.00 uur aan het ontbijt zaten. Om 11.30 uur vlogen we door naar Londen, waar we met een vertraging van uiteindelijk 1,5 uur om 16.15 uur vertrokken naar Denver. De vlucht duurde 9,5 uur en de klok moest eerst in Londen 1 uur terug en in Denver nog eens 8 uur terug, waardoor we al met al een lange reisdag hadden en pas om 18.30 uur plaatselijke tijd landden.  Omdat de veiligheidscontroles en douane de nodige tijd in beslag namen en we daarna onze huurauto nog op moesten halen, waren we pas om 21.00 uur in ons hotel. De rit naar het hotel verliep niet echt soepeltjes omdat we onze navigatie niet konden vinden en het met een gedownloade kaart zonder internet, lastig  rijden en volgen was hoe we bij het hotel moesten komen. Gelukkig zonder ongelukken wel goed aan gekomen en al met al toch wel 24 uur onderweg......

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Aag:
    10 juli 2019
    Pff even bijkomen dus....maar dan kunnen jullie gaangenieten!
  2. Marja Frencken:
    10 juli 2019
    Een vermoeiende reis dus! eerst even acclimatiseren en dan genieten!
  3. Fred de Bruijn:
    10 juli 2019
    de reis kan beginnen!veel plezier.
  4. Annemarie en Frans:
    10 juli 2019
    Dat zal wel vermoeiend geweest zijn ja. Hopelijk hebben jullie het nu wel gevonden anders wordt het een zoektocht ipv vakantie. Have fun!
  5. Maria rikkerink:
    10 juli 2019
    Alweer gewordfeud samen,heel veel plezier vandaag en succes met je tom, tom.Wij noemen(Esther en ik) haar Marieke die brengt ons overal.