27-04-2018 Voorbereidingen reis Vietnam Cambodja

27 april 2018 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Van zondag 27 mei tot en met maandag 18 juni 2018 maken we een reis door Vietnam en Cambodja.

Een nieuw werelddeel, nieuwe gewoontes, andere culturen. We zijn benieuwd wat en waar het ons gaat brengen.

Dit keer met een privé chauffeur die ons overal naar toe brengt en ophaalt, soms sluiten we aan bij een kleine internationale groep. We reizen met de auto, de trein, de boot en hebben ook nog een korte vliegreis. We verplaatsen ons te voet, met de fiets, de tuk-tuk of met de auto en hebben ons in onze keuzes laten adviseren door Eva van Aiwa reizen, een klein eenpersoons reisbureau uit Oosterhout. Via deze weblog willen we jullie weer mee nemen en op de hoogte houden van onze bezigheden en activiteiten ervan uitgaand dat we overal beschikken over WiFi .

1. Geertje:
    27 april 2018
    Dat zal een bijzondere vakantie worden. Nu fijn genieten van de voorbereidingen en ik zal jullie met veel plezier volgen.
  2. Andre:
    Ziet er uitdagend uit.
  3. Corine:
    27 april 2018
    Beste globetrotters we hopen dat jullie weer een prachtige reis mogen krijgen en dat wij van jullie verslagen mogen genieten.
  4. Aag:
    27 april 2018
    Leuk jullie weer te kunnen 'volgen' en een beetje mee te reizen!
    Geniet van de voorpret!
  5. Fred de Bruijn:
    28 april 2018
    wij hopen op voor jullie een prachtige reis en een behouden terug komst.fred liesbeth en lidi.
  6. Marja Frencken:
    28 april 2018
    dan ga ik jullie reis weer volgen! marja
  7. Jolanda Franken:
    28 april 2018
    Fijne voorbereiding en een geweldige reis!
  8. Hans:
    28 april 2018
    Geniet alvast van de voorpret; je hebt alles nog te goed en dat is een fijn vooruitzicht!
  9. Mieke:
    29 april 2018
    Ik hoop dat jullie net zo GENIETEN als ik van ons weekend.
    een mooie reis en ik zet koffie als jullie terug zijn😭😘
  10. Rinie:
    1 mei 2018
    Het zal vast weer een prachtige reis worden en wij reizen een beetje mee.
    Ga vooral genieten.
  11. Marion:
    2 mei 2018
    Prachtige reis, geniet er van.
  12. Marianne Verhulst:
    14 mei 2018
    Het aftellen is al begonnen! Zoals gewoonlijk zijn jullie goed voorbereidt, het wordt vast ook dit keer weer een mooie reis. Ik reis weer een beetje mee :)
  13. Eva / Aiwa Reizen:
    21 mei 2018
    Dag Joost en Yvonne,
    Leuk idee om jullie reiservaringen te delen. Het wordt een boeiende reis met heel veel moois! Geniet! En misschien tot ziens in Hanoi.