21-6-2022 van Oslo via Kiel naar huis 585 km

21 juni 2022 - Den Bosch, Nederland

Na een goede nachtrust op een toch wel schommelende boot werden we om 8.00 uur wakker en was het na het ontbijt nog een kwestie van een klein uurtje voor we in Kiel aankwamen. Van de overtocht zelf hebben we behalve gistermiddag niet veel mee gekregen, wel vonden we dat de boot vanmorgen erg schommelde. Het vertrek vanaf de boot verliep  heel snel en om 10.30 gingen we op weg naar huis. De reis verliep goed en na een tankstop in DL, 1,92 per liter en wat file tussen Arnhem en Nijmegen, reden we om 17.15 onze straat in…...weer veilig thuis. Onze vakantie zit erop: Noorwegen is een prachtig land qua natuur, een walhalla voor (geoefende) wandelaars, onbetrouwbaar wat het weer betreft, heerlijk relaxed in het verkeer, duur in het levensonderhoud om maar een paar dingen te noemen. Het was niet wat we ervan verwacht hadden, we hebben te veel met de auto moeten doen, 7760 km gereden, vanwege het weer en het gebrek aan de bezienswaardigheden waar wij van houden maar ondanks dat hebben we genoten.

1. Annemarie en Frans:
    21 juni 2022
    Gelukkig weer gezond terug maar wat hebben jullie inderdaad veel gereden! En heel jammer van t weer. Tot snel.
  2. Fred de Bruijn:
    22 juni 2022
    goed dat je heelhuids terug bent.
  3. Theo Heijne:
    Welkom thuis
  4. Helma en willem:
    Welkom thuis!
    Nu maar de fietsen van 'stal' halen!
  5. Annette:
    Welkom,
    hier schijnt de zon volop, kan je misschien wat warmte inhalen wat je gemist hebt in het hoge noorden
  6. Mieke:
    22 juni 2022
    Gelukkig weer gezond en wel thuis.