Laatste werkdag gehad en nu....

24 mei 2018 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Vandaag 24-5-2018 mijn laatste werkdag gehad, alles goed afgewerkt en achter gelaten. Afwezigheidsassistent ingesteld, tijd registratie in orde gemaakt. Ik kan met een gerust hart weg.

Nu kunnen andere voorbereidingen beginnen. Koffers pakken, geld halen, papieren klaar leggen, medicatie controleren en inpakken, fototoestellen klaar leggen en opladen. Verder nog allerlei andere spullen klaar leggen of al in de koffer stoppen. Het zijn altijd onrustige dagen waarbij mijn hoofd overuren blijft draaien.

Zaterdagmiddag nog even naar mijn moeder en hopen dat ze begrijpt dat ik de komende 3 weken telefonisch niet bereikbaar ben en dat ze, als me toch belt, in moet spreken in het antwoordapparaat ....das even lastig maar komt wel goed denk ik. Langzaam aan beginnen we in the mood van de vakantie te komen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemarie en Frans:
    24 mei 2018
    Spannend, ben heel benieuwd naar jullie blog. Fijne vakantie en kom gezond terug.
  2. Linda:
    24 mei 2018
    Ik zal je wel een beetje missen Yvonne! Maar bovenal een fantastische reis gewenst. Ik zie de reisverhalen graag tegemoet!
  3. Jenny:
    24 mei 2018
    Nog een hele goede voorbereiding en alvast een super mooie reis gewenst!!
  4. Maria rikkerink:
    24 mei 2018
    Heel veel plezier, geniet ervan zolang het kan.
  5. Aag:
    24 mei 2018
    Ik ben nu al benieuwd naar jullie verhalen!
    Ga heerlijk genieten!
  6. Susan:
    25 mei 2018
    Fijn dat (bijna!) alle voorbereidingen zijn getroffen. Succes nog met de laatste dingetjes! Ben benieuwd hoe jullie reis zal gaan zijn, wacht graag het volgende bericht af...
  7. Marja Fr.:
    25 mei 2018
    komt vast allemaal goed met die voorbereidingen!
    Succes en goede reis!
  8. Lies en Ton:
    Ton Lies
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd en geniet ervan
    goede reis

Lieve groet
  9. Helma en willem:
    Hoi Yvonne en Joost
    Wij zijn ook bepakt en klaar voor de start,
    Wij wensen jullie ook veel reisplezier en we houden elkaar op de hoogte van al onze reis ervaringen
    Groetjes
    Helma en willem
  10. Ad Teuwen:
    25 mei 2018
    Vooral veel plezier, veel moois en lekker eten.
  11. Fred de Bruijn:
    27 mei 2018
    veel plezier en in goede gezondheid terug.