31-05-2018 Einde Cruise Halong Bay

31 mei 2018 - Hanoi, Vietnam

1D46BADD-EBC3-4C24-9AA5-20A2FA5806C76CC43D12-A974-4E3C-AD82-03CA8D8E7151864843FB-16F0-4ED2-BF52-E1D952C41327Vanmorgen werden we, zoals afgesproken, om 7.00 uur gewekt. Ondanks het erge harde bed, hebben we redelijk geslapen en was het met de airco goed toeven op onze kamer. Het ontbijt stond klaar en onze  reisleider, die erg stipt van de tijd was en dat ook steeds heel duidelijk van te voren meldde, vertelde dat er van 7.30 tot 8.30 twee activiteiten te doen waren. Een wandeling bergop naar een pagode waarvandaan je een prachtig uitzicht had over de baai en de mogelijkheid om te zwemmen. Je kon van beide of alle twee doen. Wij kozen ervoor geen van beide te doen, lekker te douchen, omkleden en inpakken en vervolgens op het dek te genieten, we hebben tenslotte ook vakantie. Voor we om 11.00 uur nog een lunch kregen, werd ons geleerd hoe we loempia’s konden maken. Het waren koude loempia’s die we ook meteen konden opeten. Na de lunch arriveerden we weer in Halong Bay, waar we tegen 12.30 met de bus terug naar ons hotel in Hanoi gingen en daar om 16.30 arriveerden.Hier konden we onze spullen weer in de koffer stoppen en de rugzak inpakken voor de treinreis naar Danang, waarvoor we straks om 19.00 met de taxi naar het station worden gebracht en morgen tegen de middag in Danang arriveren.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lieke:
    31 mei 2018
    Leuk om mee te lezen! Geniet ervan!
  2. Marja Fr.:
    31 mei 2018
    het is wel hard werken in zo'n vakantie ........... slim om even uit te rusten en van de omgeving te genieten.
  3. Monique:
    31 mei 2018
    Mooi daar, klinkt goed allemaal. Veel plezier nog op jullie reis!!
  4. Fred de Bruijn:
    1 juni 2018
    loempiaas? lekker voor na een wedsrijdt.