17-06-2018 Weer naar huis!

17 juni 2018 - Siem Reap, Cambodja

Vandaag wordt een hangdag.....we worden om 13.30 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. We vliegen dan om 16.00 uur naar Singapore, komen daar om 19.10 uur aan. Vervolgens moeten we wachten tot 23.55 uur en vertrekken dan naar Amsterdam waar we maandagmorgen om 7.15 uur aankomen. Als het goed is en de treinen lopen op tijd in Nederland dan hopen we tegen 9.30 uur thuis te zijn.

We hebben een geweldige reis gehad en geen enkele door Eva van Aiwareizen voorgestelde excursie is tegen gevallen. We hebben zoveel gedaan en gezien van deze twee landen en hebben er van genoten. Een hele bijzondere reis met heel veel indrukken op alle vlakken: cultureel, historisch, culinair en qua levensstandaard. We hebben jullie hiervan iets mee willen geven en vonden het erg leuk al jullie reacties te lezen.

Bedankt en tot gauw!

1. Susan:
    17 juni 2018
    Goede reis en zal best weer fijn zijn om straks in je eigen bed te liggen. Hou het vakantiegevoel nog ff vast!!
  2. Fred de Bruijn:
    17 juni 2018
    goede reis en tot ziens op de tennis baan.fred
  3. Anita:
    17 juni 2018
    Het was wederom leuk om jullie belevenissen te mogen volgen. Goede reis terug!
  4. Aag:
    17 juni 2018
    'Wij' vonden het ook heel leuk om en beetje mee te reizen.......goede thuisreis!
  5. Marja Broeders:
    17 juni 2018
    Goede terugreis, en bedankt dat ik mocht meegenieten van jullie reisverhalen !
  6. Mieke:
    17 juni 2018
    Het was leuk om met jullie mee op vakantie te gaan.Goede terugreis en tot de verhalen verteld gaan worden.
    groetjes Mieke
  7. Marion:
    17 juni 2018
    Was leuk om jullie zo te volgen, mooie foto's en verslagen. Goede terugreis. Gr Marion
  8. Eva / Aiwa Reizen:
    22 juni 2018
    Ontzettend fijn te vernemen dat jullie een geweldige reis gehad hebben en genoten hebben van de vakantie! Dat is waar we het voor doen natuurlijk. Leuk ook om elkaar even gezien te hebben in Hanoi.
    En iedereen die nu enthousiast is geworden door jullie verhalen, weet me vast wel te vinden ;-).