16-06-2018 Laatste dag...regen in Siem Reap

16 juni 2018 - Siem Reap, Cambodja

Russische tankRussich vliegtuigRussische helicopterRegenbuitjeZelfde bui

Vandaag onze laatste volle dag in Siem Reap rustig aan opgestaan en ontbeten. Aangezien we geen mensen zijn voor een zwembad dag of dagje in het hotel hebben we toch gezocht naar een activiteit en besloten nog een dag een fiets te huren en naar het Oorlog Museum een kilometer of 5 vanaf ons hotel vandaan te fietsen.

Het was al vroeg warm maar ook bewolkt en de kans op regen nam alleen maar toe. Tijdens ons bezoek aan het museum, wat in de buitenlucht was, kregen we al te maken met een fikse regenbui, maar gelukkig konden we schuilen. Vanwege de vochtige warmte en kans op meer neerslag hielden we het al vrij snel voor gezien en fietsten tegen 12.00 uur terug. We stopten bij een koffie tentje waar we een tijdje bleven zitten en genoten van twee heerlijke koude bakjes koffie. Daarna reden we richting ons hotel om bij een broodjeszaak nog iets te eten en te drinken. Toen we daar zaten, ging het helemaal los en kwam het er in bakken uit. Wederom zaten we droog.....

Toen we dachten dat het kon, vertrokken we naar ons hotel, hooguit 500 meter verder, maar bleken we het toch niet helemaal goed ingeschat te hebben, waardoor we toch nog behoorlijk nat tegen 15.00 uur in ons hotel aankwamen. Hier hebben we de rest van de middag doorgebracht en zijn we in het hotel blijven eten, zodat we niet weer het risico hoefden te lopen om nat te regenen.

Uiteindelijk toch een echte rustdag voor ons vertrek morgen.

1. Ruud en Toontje:
    16 juni 2018
    Nu hier is het ook drukkend warm, dat valt niet mee voor Ruud en de jongens, ze leggen nieuwe tegels in de tuin.
    Voor jullie zit het er op, jullie hadden een vol programma, hebben veel dingen gezien en beide landen aardig doorkruist met diverse vervoersmiddelen.
    En dan in het vliegtuig weer veilig thuiskomen, goede reis voor Joost en jou, tot eind van de maand!
  2. Susan:
    16 juni 2018
    Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad! Alvast een goede terugreis gewenst.
  3. Marianne Verhulst:
    Een heel goede reis!!! Lieve groet, Marianne
  4. Hans:
    16 juni 2018
    Mooie verhalen waardoor je een goede indruk krijgt van de laden die jullie bezochten. Hoop dat jullie een voorspoedige terugreis hebben
  5. Lies en Ton:
    17 juni 2018
    Wij hebben genoten van jullie reisbedankt goede reis naar huis. lieve groet